2010. december 31., péntek

Mi történt 2010-ben?

Érdekes egy év volt ez a 2010 számomra. Amilyen jól indult, olyan kevésbé jól zárul, de összességében igen elégedett vagyok vele. Nézzük hát meg az esztendő kiemelkedő eseményeit a blog szemszögéből:

Január legelején Embedded Frequency cimbora kért meg, hogy vegyem kezelésbe az egyik dalát. Ennek gyümölcsét hivatalosan majd jövőre szüretelhetitek le :). Hó végén megtaláltak engem Smoog-ék és meginvitáltak egy Blackstar remixelésre, ami az év első felének meghatározó motívuma lett és nagyon örülök annak, hogy megismerhettem a párost. Elindult a Színfalak mögött rovat, ami eddig két komponistát mutatott be, Jeremy Soule-t és Jesper Kyd-et.


North State megnyerte a Ferry Corsten remixversenyt, Armin van Buuren megkapta az Arany Hárfát, én meg készítettem egy interjút Szmúgékkal.
Nem sokkal ezután megjelent a Blackstar maxi a magyar Strip Records-nál, így életem első hivatalos megjelenését könyvelhettem el.
Tiesto kissé elvonult a trance-től, átadva helyét Richard Durand-nak, Shah eldurrantotta a Magic Island Vol 3-at, ami fantasztikus, míg én a Dropbox és a SoundCloud örömeiről pofáztam Nektek.

A nyár mindenféle finomságot tartogatott: megújult maga a blog, elstartolt az azóta látens állapotba került rádióműsorom, Markus Schulz nem hagyott minket álmodni, fordítottam Nektek egy Roger Shah interjút, majd miután a Sound of Cream összekaparta a hazai nagyágyúkat, a Vandit-et bekebelezte az Armada.

A Love Parade-on történt események a fél világot sokkolták, én meg nyakoncsíptem a spanyol Iris Deejay-t egy beszélgetésre.

A hazai trance állóvizét felkavarta a Thomas Kelle & Martin Juha debütalbum, megtapostuk, a 40.000. látogatót és átálltam a Cubase 5-re.



Ősszel rojtosra hallgattuk a Super8 & Tab albumot, de szomorúan vettük tudomásul, hogy ennyi volt a Rádio NEXT, aztán ennyi lett a trance.nu is és Armin idén is a DJ Mag Top100-as listájának élén landolt.

Nem rég pedig beneveztem a Hamvai PG remixversenyre, és Andy Blueman abbahagyta a trance dalok írását.

Ezek mellett egy halom vendégmixet követtem el, a háttérben próbál(om/tam) újjáéleszteni a Hungarian Lucky Game-et, gyűröm az egyetemet és van egy maroknyi zenei ötletem, amelyeket remélem, hogy 2011-ben már hallhattok.
Indítottam Twitter-csatornát a blognak, egy YouTube csatornát az új alteregomnak, oszt kísz. Így hirtelen ez jut eszembe.

Egyébként nem vagyok megelégedve az teljesítményemmel, ami a blogot illeti. Sokszor nem találok időt egy nagyobb lélegzetvételű cikk írásához, vagy épp kedvem nincs. Ezen próbálok változtatni.



Mindenesetre sikerekben gazdag, boldog új évet kíván a Music Is For Rich People minden Kedves Olvasójának! Találkozunk 2011-ben is!