2010. január 29., péntek

- Rövid: Újabb remix!

l_570a4afc75b600eed7135194b184be33[1] Na, igen meredek hét után végre hazatértem Debrecenből. Amilyen velejéig lehúzó, szaladgálós és szívós volt a keddem, olyan meglepetésekkel teli a szerdám: sok-sok viszontagság után levizsgáztam jól diszkrét matekből, ezzel lezárva a vizsgaidőszakot, majd hazaérvén, miközben jól megérdemelt házi vodkakoktélomat iszogattam, figyelmes lettem egy üzenetre Iwiwen.

Hazánk két, mondhatni nagy öregnek számító szintinyüstölői, a George Smoog formáció üzent nekem, másodjára. Először még valamikor tavaly kaptam tőlük emailt, miszerint valahogy fülükbe jutott eléggé kezdetleges mashupom az egyik számukból, a Never Mind The Black Star, amit egyébként a csupa magyar vonatkozású számokból álló TI Podcast guestmixemben lehetett hallani, és hát rám találtak. Úgy gondolták megérdemlem két új daluk sávjait, akár arra, hogy normális formára pofozzam a mashupot, akár remixelésre, ha kedvem van. Akkor nagyon örültem ennek, de valahogy úgy alakult, hogy nem kezdtem velük semmit (pedig a Black Star igen inspiráló).



Ha esetleg ismeri valaki az Electric Connection együttest, na ők voltak az alapítói (igen, a képen villogó Smoog-ék), aztán miután mindeféle zenei gyümölcsöt megízleltek a közel 20 év alatt, úgy gondolták összeállnak egy közös formációra. Albumot kotyvasztanak a stúdióban, méghozzá igen innovatívat, ami a hazai ipart illeti, erről nagyszerűen árulkodik a The Strangest Shake és a Black Star sokoldalúsága is.

Szóval ezen a héten újabb üzenet landolt, most már egy konkrét remixlehetőséggel kecsegtettek; ha van kedvem és néhány héten belül elkészülök egy remixxel a Black Star-hoz, az felkerülhet a hamarosan megjelenő maxira! Hohó, hát hogy a hátramenésbe ne remixelnék, gondoltam én! Így is ideje lesöpörni a kilós port az FL-ről. Stro-B kollegám már régebb óta ismeri a két zenészt, és ő is készített egy remixet a kislemezre, amit itt, a blogján meg is hallgathattok.

Szóval most, hogy Embedded Frequency barátomnak is jövök egy remixxel február végére, elő kell venni a kreatív gúnyát. Bár a fekete csillaghoz jó ötleteim vannak már most is. Ja igen, van ám a dalnak klippje is, ilyen fanki, nézzétek-hallgassátok-főzzétek az erőlevesbe: