2009. december 8., kedd

- TI Guestmix

Podcast_Image_Guestmix_Solano_endoril[1] Na ezzel meg el vagyok már maradva, egy csomó helyen hamarabb láttam, mint itt a saját blogomon :). Íme itt van a guestmixem DJ Tempest kollegám podcastjához. Egy angol sráccal, DJ Solano-val ért minket az a megtiszteltetés, hogy egy adásban játszhattunk.

Én direkt egy olyan összeállítást rittyentettem ami ízig-vérig magyar vonatkozású, minden számnak köze van hazánk valamelyik profi vagy kevésbé profi magyar zenészhez és persze saját anyaggal is megszúrkáltam a dolgot.

Szóval itt van, tessék tölteni, lekapni, lerántani, lehúzni, hallgatni, ízlelgetni, ezt is belefőzni az erőlevesbe:

TI Guestmix Month 4: DJ Solano & Endoril
Eredeti angol cikk

Tracklisták:
Solano

01. Rank 1 – Airwave Aaron Static 2009 Remix)
02. Kyau & Albert - I Love You (Cosmic Gate Remix)
03. Cerf, Mitiska & Jaren - Beggin' You (Armin Van Buuren Remix)
04. Solano Ft. Sarah Tyler - In My Dreams (Original Vocal Mix)
05. Daniel Wanrooy - Showtime (Original Mix)
06. Dash Berlin feat Emma Hewitt - Waiting (4am Mix)


Endoril

01. Adam Szabo - Altra (Original Mix)
02. Endoril - Something To Live For (Original Mix)
03. Endoril - Costs Your Life (Zsolt Gyongyosi Remix)
04. Sunny Lax & Nawarro - Suntear (Sunny Lax Remix)
05. Wippenberg - Pong (North State Remix)
06. Cressida vs. George Smoog - Never Mind The Black Star (Endoril Connection)
07. Daniel Rems - ID
08. Andy Moor & Lange vs. OceanLab - Stadium Four vs. Satellite (Matt P Mashup)
09. Leon Bolier vs. OceanLab - Sirens Of Poseidon (Reb Mashup)
10. Punk Waves feat. Lukasso - Story Of A Love (Endoril's Sunset Dub Edit)