2011. április 19., kedd

Megérkezett Smoog-ék új dala

Smoog - Life
Lassan egy éve, hogy megjelent a Blackstar maxi, amivel a blog hasábjain igen sokat foglalkoztam, abból az egyszerű okból kifolyólag, hogy az én egyik átíratom is szerepel a kislemezen.
Hihetetlen, hogy elsuhant egy év. Viszont vasárnap szívderítő e-mailt kaptam Szkok Istvántól, a George Smoog duó egyik tagjától, amiben az állt, hogy bizony ők sem unatkoztak ez alatt az idő alatt és elkészült az új dal, ami a keresztségben a Life nevet kapta. Majd’ kiugrottam a bőrömből, aztán amikor meghallottam az akkor még csak egy-két emberkének elküldött szerzeményt, konkrétan ki is ugrottam.




Smoog-ékhoz híven ez a dal is valami egészen bizsergetően kotyvalékféle, csipetnyit ‘80-as évekbeli diszkó, ezredfordulós house és leheletnyi breakbeat; de ne is dobálózzunk túl sokat a stílusokkal, egyszerűen . És nagyon!
Ezúttal viszont nem Mr. Szkok felel az énekért (vagyis nagyrészben nem), hanem Mishoo, vagyis Misurák Tünde, aki azon kívül, hogy színésznő, olyan hangja is van, hogy a mélyládámból könnyek szöktek elő.

Ami engem illet, ismét az a megtiszteltetés ért, hogy a készülő kislemezre összerakhatok egy remixet. Alig várom már, hogy megkapjam a sávokat, rengeteg ötletem van, de hát ez már csak így szokott lenni: egy jó dalt mindig hihetetlen érzés újragyúrni. :)

Maga a nóta máig nem került nyilvánosság elé, viszont most örömömre szolgál, hogy megoszthatom Veletek itt a blogon.
Zalaegerszeg és Kaposvár legjobbjai, George Smoog featuring Mishoo – Life: