2011. március 29., kedd

Közös dal Tensile Force-szal

Érdekes történet ez, ha az elejéről nézzük. Minden 2010 januárjának elején kezdődött, de úgy néz ki, most beteljesedhet.

Akkor történt ugyanis, hogy Németh Gábor (Tensile Force / Embedded Frequency) kolléga felkért egy remixelési procedúrára. Jó ideje készen pihen már nálam az átiratom, ami igen nehéz szülés volt, de úgy összességében elégedett vagyok a végeredménnyel.
Mivel kiadásra nem fog kerülni az eredeti felállás szerint (és később elregélt okokból), így Gábor elvtárs egy olyan ötlettel rukkolt elő, hogy tekintsük közös projektként a dalt. A Blue Sun-t ugye ő írta, viszont a remixem úgy látszik nagyon megtetszett neki. Az akkordmeneten csavartam egy betyárosat, az eredeti dallamait pedig kidobtam a kukába (ahogy szoktam), így az én verzióm lesz a kiinduló alap.
A várható kislemezen egyelőre két verzió lesz, az enyém és Tensile Force-é, aminek ő a napokban ült neki, miután elküldtem a MIDI sávokat. Fura, hogy a saját szerzeménye remixét remixeli :).
Én még átmasszírozom az mixemet, vannak pontok, ahol nem vagyok megelégedve teljesen, ő pedig épp ma tett közzé egy demo-t a változatából, ami nekem igencsak fekszik!

Endy Smyle and Tensile Force - ID (Tensile Force Demo) by Tensile Force

Embedded Frequency - Blue Sun (Endy Smyle Remix Cut) by Endy Smyle