2010. november 4., csütörtök

Tune Of The Year 2010

Ismét itt az idő. Hamarosan elérkezik az idei év vége is, és a világ leghallgatottabb trance rádióműsora, az A State Of Trance ezúttal is szavazásra invitálja a műfaj szerelmeseit.

Mint azt már megszokhattátok, most is elindult a Tune Of The Year, vagyis Az Év Dala szavazás, ahol is arra kíváncsiak Armin-ék, hogy a hallgatók mely dalokat szerették a legjobban a 2010-es évben. (Azok közül, amelyek lementek adásban, persze). Ezen felül most is lehetőségünk van megjelölni a számunkra legjobban tetsző idei ASOT-ot.



Igazándiból én nem szoktam hallgatni, csak nagy ritkán, viszont amire mindenképp behangolok, az a szavazás eredményeit közlő év végi Top 20 adás, azok mindig nagyon jók; mind zeneileg ugye, mind pedig az atmoszféra. Megbolydul az internet trance-áztatta szeglete, mindenki tippelgeti, melyik lesz a következő dal, illetve vajon melyik nyeri el az év dala címet. Szóval fank.

Ha Te is le akarod tenni a voksodat, akkor nincs más dolgod, mint ellátogatni ERRE az oldalra, és kiválasztani 5 kedvenc dalodat a bazinagy listából.

Az én idei Top 5-öm, hirtelen:

1. DJ Eco - People (Rafael Frost Remix)
– az év remixe számomra, hihetetlen! Régen éreztem ekkora energiát egy zenében, képes kicsavarni a szomszéd almafát.
DJ Eco – People (Rafael Frost Remix)

2. Irisdeejay feat. Maria Opale - Leave A Sign
az év egyik legösszetettebb, legmegkapóbb nótája, olvassátok el az interjút, amit Iris-szel csináltam
Iris Deejay feat. Maria Opale – Leave A Sign

3. Super8 & Tab feat. Jan Burton – Mercy
– megunhatatlan instant klasszikus, Empire című debüt albumuk egyik legjobb darabja. Olvassátok el az album bemutatóját itt
Suoer8 & Tab feat. Jan Burton – Mercy

4. Mike Foyle pres. Statica – Blossom
– a nyár leghangulatosabb muzsikája
Mike Foyle pres. Statica – Blossom

5. Ian Solano - In Real Time
Solano cimborám nyári falszaggató alkotása. Az a különleges dolog történt ezzel kapcsolatban, hogy a világon én voltam a legelső ember, aki nyár közepén megkapta Ian-től. Hamarabb játszottam, mint Armin van Buuren (aki most októberben lőtte el valamelyik adásban).
Ian Solano – In Real Time

Szerintetek idén mi lesz a Tune Of The Year?