2010. március 7., vasárnap

- Ismét guestmixelek

topbann[1]
Meglep, hogy manapság mennyire érkeznek a felkérések, tekintve, hogy elég kezdő vagyok még.
Novemberben DJ Tempest podcastjébe toltunk egy-egy vendégmixet Ian Solano-val.
Aztán Embedded Frequency kollegám talált meg, hogy remixeljem a Blue Sun-ját, melynek megjelenése késik egy remixverseny miatt.
Nem sokkal később a George Smoog páros ajánlott egy remixlehetőséget. Azóta el is készültem a Black Star című daluk átíratával. Hogy mi lesz a sorsa, azt majd megtudhatjátok :)
Nemrég említettem a Spark Lez-nek készített mixemet is, most pedig ismét egy hazai DJ gondolta úgy, nem hagy engem pihenni (hál’ Istennek :).

A GlobalParty.hu / GlobalFM egyik rezidense, Melodious kért fel, hogy vasárnapi My Melodic World című műsorába szállítsak má’ némi muzsikát 1 óra terjedelemben. Nagy megtiszteltetés ez ismét, így persze örömmel vállaltam a felkérést :)
A Globalparty egyébként egy igen impozáns, sokrétű és dinamikusan fejlődő elektronikus zenei portál és rádió, nem mellesleg rendezvényeket is szponzorálnak / szerveznek.

A vendégmixemet pontosan egy hét múlva, március 14-én hallhatjátok este 8-tól. Lesz benne néhány finomság, például az említett George Smoog remixem debütálása, a jövő héten közelebbről is megtekintésre kerülő új Cor Fijneman zene és még egy pár exkluzív dolog, csak hogy legyen mit az erőlevesbe főzni.

Stay Tuned!

Melodious blogja