2010. február 25., csütörtök

- Rövid: Endoril guestmix

Hú, még jövök Nektek valamivel mára :)
Elég hirtelen zajlott le a dolog és azzal kezdődött, hogy pár napja egy Spark Lez nevű magyar srác kopogtatott MSN-em ablakán. Aztán tegnap sikerült is elcsípnie és nem köntörfalazott: van néki egy podcast-je, ami hamarosan a 10. epizódjához ér és felkérne engem egy vendégmixre. Hát gondoltam, bobby, még szép (mindig szívesen veszem a felkéréseket)!

Bár podcast-nek nehezen lehetne nevezni a mixdömpinget, amit időközönként produkál Spark kollegám, mivel az említett fogalom defínicójában nem szerepel az, hogy közvetlen linkekről tölti le a hallgató az adásokat, hanem ennek bizony egy feed-en keresztül kellene történnie (jó, a linkek blogbejegyzésekben vannak, azoknak meg ugye van feed-je, de az nem ugyanaz), de ezen most ne akadjunk fenn.
A lényeg a fiatal bedroom DJ lelkesedése, én pedig örömmel tettem eleget kérésének, ha már csak úgy a semmiből engem választott ki: megtiszteltetés az ilyen :).

Még aznap horpasztottam is egy fél órás mixet, tele minden földi jóval, de főleg transz muzsikákkal, amit most itt is megosztanék Veletek. Aki úgy érzi, túl csendes a szoba, vagy szereti a szomszédok mennyezetéről lepergetni a vakolatot az nyugodtan töltse le és élvezze!

Spark Lez Podcast 010 – Endoril Guestmix


01. Lifeserzh - Balsis (Ronski Speed's Positive Ways Remix)
02. DJ Eco - And We Flew Away (Original Mix)
03. Judge Jules & Roger Shah feat. Amanda Angelic - Hold On (Judge Jules Remix)
04. Masoud feat. Josie - Leave It All Behind (Amurai Remix)
05. Calvin Harris - Flashback (Eric Prydz Remix)
06. Foyle & Sparx - Chords Of Life (Original Mix)

Egyébként a podcasthez hozzájárult még egy maroknyi lemezlovász is, nem csak én. A teljes 10. epizódot ITT tudjátok megtekinteni, Spark Lez blogját pedig ITT találjátok :)