2009. július 23., csütörtök

- One Lovely Blog Award

Noszóval, íme a vadiúj Music Is For Rich People, ami óráról-órára bővülni fog ;)
De ami a lényeg: a Zistván kollega az, akitől mindig jönnek a különbféle bloggerfinomságok, a tavalyi Kreatív Blogger Díj és az idei zenés játék után most kaptam tőle egy One Lovely Blog díjat is, hát innen is szeretnén nagyon-nagyon megköszönni :).
Ennek a lényege, hogy a bal oldali kép posztolása mellett megnevezel még 7 olyan webnaplót (illetve azok gazdáját), amiket rendszeresen követsz és nagyon tetszik neked. Ja és persze értesíted őket, hogy kaptak ilyen bigyulát.
Na a 7 az az én esetemben lehet kicsit meredek lesz, de majd kiderül, íme:

István: vissza a feladónak, mert hát az ő írásait mindig figyelemmel kísérem, mióta rátaláltam. Szívügye a trance, de hozzám hasonlóan megeszik ő mindent, ami igényes és jóféle. Albumbemutatóink jól kiegészítik egymást, még ha ő nem is megy bele annyira a sűrűjébe, de gondolatai összeszedettek és látszik, hogy érti és érzi, amiről ír. Ha tudni akarod hol-mikor-merre lesznek a zamatos hazai és környező országokban megrendezésre kerülő, transzba ejtő bulik, akkor Ő jól beajánlja, aztán mégjobban el is mondja, hogy milyen volt a feeling.

Frost: 4 év középsulis padkoptatás után hamarosan remélem az egyetemet is elkoptatjuk együtt. Blogján visszaköszönnek a mindennapi egyetemista lét nyűgjei és örömei, naplóját lapozgatva elénk tárul egy nagyon szimpatikus egyéniség - mert élőben is az. Semmi kecmec, ami történik vele azt képernyőre veti, az egyetemi bulik okozta másnaposságtól az éppen kedvenc sorozatainak részletes leírásáig. 'Szakterülete' a kosárlabda, melyet próbál minél gyakrabban űzni; merjél neki feltenni egy aktuális kosár-szcénát érintő kérdést: ő tudni fogja a választ.

Thozoo: Nincs mit tenni, blogügyileg ő a 'mentorom'. Legelső blog, amit olvastam, na és persze ennek hatására vágtam bele én is. Digitális naplóján nem csak életének néha bohókás mozzanatait követhetjük, de beleütközhetünk mindenféle érdekességbe, ráadásul akármilyen témában. Ő az, akitől sosem tudhatjuk, következőleg mire számítsunk.

Bee: Mert ő úgy látja a világot, amilyen az valójában. Intelligens, ambiciózus lányka, aki nemrég vetette bele magát Pöstország forgatagába. Ír mindenféléről, amiről úgy érzi érdemes vagy érdekes vagy csak úgy kikívánkozik belőle. Lényegretörő és életközeli, ezért jó.

Greyloop: Tökönszúrom magam, de akkor sem tudom, hogy csinálja. Az ő blogja az én igazi testvéroldalam, a szerkesztő maga pedig annyira hardcore transz fan, hogy néha még engem is meglep. Innen 60 kilóméterre, Szolnokon tengeti mindennapjait, ráadásul újságíróként és ez meg is látszik: olyan sebességgel ontja magából az igényesen megszerkesztett hírcikkeket és albumajánlókat, hogy nekem sokszor leesik az állam. Nagyon tudja, hogy miről ír. Mindent lát és hall, ami a szcénán belül történik és nem rest ezt megosztani másokkal, egészen megszállott az arc :). Frosthoz hasonlóan ő is a kosárlabda szerelmese.

Davyd: Őt sem kell félteni, tudja merről fúj a szél a trance háza táján. Inkább bulicentrikus blogján felvázolja Neked, merre jártak a haverokkal és milyen volt a hangulat a környék legjobb bulijain és fesztiváljain. Nagyszerű élménybeszámolói után kénytelen vagy ráébredni: "Bazmeg, miért nem mentem?". Nem tudod merre menj a nyáron? Nézz be hozzá!

Na hát azt hiszem ennyi volt, nekem csak hatra futotta :) Hideg sör legyen veletek, meg az este 8-as felvi.hu!