2009. május 13., szerda

- Újabb blogger-játék, wooo!

Istvánom szénné tagelt a minap. És most muszáj írnom erről egy posztot, pedig nem sok időm van manapság sajnos már megint :(

Na, de hogy miről is van szó? Arról, hogy újabb 'játék' terjeng a blogírók berkein belül, ráadásul pont olyan, ami 'nekem való' :). A játék lényege az, hogy:
- válaszd ki a kedvenc együttesedet/produceredet/énekesedet/előadóművészedet
- válaszolj az alábbi kérdésekre kizárólag a választott személy dalainak címével
- aztán pedig válassz ki 6 flótást, akiket szeretnél, hogy játszanak és persze értesítsd is őket.

E 3 egyszerű szabálya van a dolognak, és meg kell mondjam, nagyon funny! Tökre komolyan. Én pedig ki lettem választva (yeeeeah) így hát nem hagyom cserben kedves Istvánunkat, és játszok!
Gondolkoztam nagyba, hogy kit tehetnék meg kedvencemnek a sok kedvencem közül, gondoltam Armin van Buuren-re, de az szerintem túl evidens, aztán ott van még Shah papa, de őt meg István ellőtte.

Így hát maradt a tavaly megszeretett kanadai betyár, aki bár az ASOT 400 első napján kicsit ramatyul kevert, de azért én nagyon imádom:
Arney Secerkadic vagy más néven Arnej, Arney S, 8 Wonders.
Íme a kérdések (eredetileg angol, így én nem is fordítanám le a kérdéseket):

1. Are you male or female?
Unspoken Truth

2. Describe yourself.
8th Wonder

3. What do people feel when they're around you?
A New Beginning

4. How would you describe your previous relationship?
Rendezvous
The Night Before
The Morning After
Fading Memories
The Ones That Get Away
Strangers We've Become

5. Describe your current relationship.
Eventuality
They Always Come Back

6. Where would you want to be now?
Sex On The Beach

7. How do you feel about love?
Time Waits For No One
People Come, People Go

8. What's your life like?
Dust In The Wind
Bella
Life Goes On

9. What would you ask for if you had only one wish?
The Girl From Riga

10. Say something wise.
People Don't Change

Na itt az én tizesem :) Polyénabb lett, mint vártam. És akkor készüljenek a következő emberkék:

- Thozoo
- Frost
- Greyloop
- Davyd
- Norbie
- Bee

Höhöh :)

Ui.: annyi mindenről tudnék írni, de ááh... ha lenne egy kis időm akkor kedvem nincs. Világ az ilyen? Nem. Naugye.