2009. május 5., kedd

- InterNot! + hosztecsku

Érettségi szünet meg miegymás (ötödév póver), erre hétfőn mire kelek? Olyan fityiszt mutatott az Externet, hogy lapátolni lehetett: akármire kattantam, mindenhol a kedves main.html fogadott, miszerint elfelejtettünk fizetni és blokkolva lett a net. Hihetetlen, hogy ha az ember hozzászokik akkor mennyire pánikszerű érzés fogja el, ha nincs net. Tökre komolyan.

Amikor anyám hazajött délután rögtön ugrasztottam, hogy itt valami nincs rendjén. Fél óra után jön befele: "Hupsz, áprilisban elfelejtettem fizetni...". Nabumm. Ma elfaxoltuk nekik a hiányzó befizetési igazolásokat és viola, délután 3 felé már vissza is lőtték a netet. Ez mondjuk dícséretes.

A másik: van ugye olyan problémám, hogy az Extra másodjára is blokkolta az accountom, egyem is meg őket. Kerestem másik ingyenes hosting céget és a FreeHostKing-re esett a választás így hirtelenjében. Hogy miért? Igazából nem tudom. Viszont ami nem valami fincsi, hogy az extrára irányított endoril.com domain még mindig ott van. Illetve az élvez prioritást. Mert a freehostking-re is át van már irányítva, viszont a böngésző az extrás oldalt adja ki. Eléggé ramaty egy dolog, szerintem írok majd nekik hogy ez így nem frankó.

Ja, holnap jön az új ATB album kivesézése, oldalt tessék hesszelni a My Everything-et, most pedig épp screen capture progit keresek, szeretnék Nektek kedveskedni valamivel. Ha azt mondhatjuk kedveskedésnek majd. :)