2009. május 3., vasárnap

- Amikor a két magyar német földre tette a lábát vala, hej!

Április 16. Na mi volt akkor?
...
Így is van: elkezdődött a három napig tartó 400. A State Of Trance ünneplése a németországi Wuppertal Butan nevű klubjában.
Én mondom Nektek, egyszerűen élmény volt, még innen a székemből is! MSN-en összeverődve egy jó páran kísértük figyelemmel az eseményeket közben megosztva egymással a véleményeinket. Este 8-kor kezdődött a banzáj, ám olyan fél 10-ig alig tudtuk hallgatni az adást, történt ugyanis, hogy a Digitally Imported FM szervere egyszerűen szénné szarta magát a hallgatók súlya alatt. De ha tízszer nem, akkor egyszer sem. Hallgattuk volna Kowy shoutcast stream-én is, de az is tele volt, aztán kapcsoltunk Roxy-ra (ami a hivatalos magyarországi rádió volt, ami közvetítette az ASOT 400-at), de azzal az volt a baj, hogy késett és rossz volt a minőség.
Este 10-re már stabilizálódott a helyzet a DI-on. Közbe meg a hivatalos weboldalon nyomatták a video stream-et is élőben a buliról, de az meg nálam úgy szaggatott meg bufferelt mint a hátramenés.

Nem akárkik kezdték ám a bulidömpinget: Myon és Shane 54 duója melegítette be a butani lábakat egy olyan egy órás szettel, hogy a falat kapartuk, amikor elfüstölt a DI. Azon a fél percen, amit a video streamből láttam kitűnt, hogy ezek már megint el vannak szállva a DJ-pult mögött. Olyan energikus ez a két pali, egyszerűen egyfajta kölcsönhatásban állnak a közönséggel: a lelkes közönség felpörgeti őket és ez a pörgést aztán vissza is adják a hallgatóságnak. Ez volt februárban a Tabuban is. Ha csak rájuk néztünk Gary-vel máris izottak a lábaink, kezeink, szóval gyááá!

Valamikor 11 magasságában kaptam egy video stream linket, ami már nagyon adta, Windows Media Playerben néztük élő egyenesbe a bulit: Roger Shah észbontó szettet nyomott egy kis MIDI-billentyűzettel a vállán, az óra végére hagyva a tavalyi évben az ASOT-hallgatók szerint legjobb trance dalnak szavazott Lost-ját, amire aztán volt tombolásos-székbenugrálásos hajtépés, még az Armin-Arnej-Emery hármas is lélegzetvisszafojtva nézte a VIP szekcióból. Aki nézte videón úgy érezhette magát, mintha tényleg ott lenne a bulin, elképesztő volt! Gareth Emery fellépését vártam nagyon-nagyon és nem is csalódtam benne: volt ott minden, hozta a formát, korahajnalra nekem már fülgazmusom volt.

Na de ami viszont a királyság, hogy Elődék vitték a kamerácskut és megörökítették az út és a buli néhány pillanatát. Ráadásul vannak olyan huncutok, hogy meg is osztják ezt velünk!
A magyarok legendásan tudnak bulizni, ez közismert tény, de ezek ketten meg aztán hajajj:





Íme két részletben, van benne minden, mi szem-szájnak ingere: repülőgépezet, valami van Buuren nevű jöttment, Emery totálon, forgóShane, egy fél Cosmic Gate-száj, magyar zászló, vastaps és fehér füles. Endzsoj!

(Ja, netman blogján láttam, onnan meg jól lenyúltam :P)