2009. július 23., csütörtök

- Esti vegyes

Hol is kezdjem?
Ma este debütált rádióműsorom, a Dream kicsiny csatornánknál és meg kell hagyni, a vártnál nagyobb érdeklődés övezte. Jön a tracklista is hamarosan :)
Eközben 'hazatért' kanadai magyar barátom D'Nova, ami nála azt jelenti, hogy visszaérkezett Kanadába. Pár hónapja nem beszéltem vele, de nem kell félteni, most is új dalokon dolgozik.
Egy ideje én is dolgozgatok egy új tracken, de valahogy nem jön az ihlet. Hogy miről is van szó, hamarosan megtudhatjátok. Gondolkodom, hogy belemerülök a Cubase nevű zeneszerkesztő stúdióprogiba.
Nemrég megismerkedtem egy angol DJ-vel, Tempest-tel, aki nagyon nagy arc :). Ő a házigazdája a viszonylag népszerű Trance Intercontinental podcastnek és rádióshownak, melynek szentel egy azonos nevű blogot is. Fejébe vette, hogy kissé kibővíti ezt a blogot és összegyűjtött egy kis csoportot olyan emberekből, akik szeretnek és tudnak albumbemutatókat írni. Ebbe szerencsére én is beletartozom, így minden szombat este számíthattok tőlem egy kislemez-kritikára angolul, a Trance Intercontinental blogon.
Istvánom már megint nem hagy nyugodni (hálistennek), ma egy One Lovely Blog 'díjat' kapott tőle a Music Is For Rich People no meg hát jómagam :) Aminek nagyon örülök. Hogy mi is ez? Hamarosan ezt is meglátjátok :)
Miközben ezen sorokat írom pedig párhuzamosan dolgozom is az blog harmadik generációs design-ján, ami igen csak nagy változás lesz, bizony mondom Néktek! Bővülök majd sok új funkcióval és mindenféle nyalánksággal, stay tuned!

Ez voltam én, ma, most, este, kakaó meg szúnyog társaságában. Ollé!