2009. július 21., kedd

- Változnak az idők 2.

Hamarosan megérkeznek az értesítők minden felsőoktatási intézménybe felvételizőnek, hogy sikerült-e a project, így tehát lassan én is megtudom jövőre melyik szakát erősítem majd a Debreceni Egyetemnek. A sikeres felvételben szinte biztos vagyok, a ponthatárok alapján, na meg bebiztosítottam magam egy infókönyvtáros szakkal biztos ami biztos, amire még a langyos avarkori szappanszószban pácolt erdei nünükéket is felveszik.

Ha a terv szerint megy minden, akkor hamarosan programtervező informatikus-hallgató leszek és lassan (ö, gyorsan!) ideje lesz kválasztani a megfelelő albérletet, abból a meglepően sok potenciálisból, amiket kinéztünk a srácokkal. Debrecenben az a jó, hogy imádom a várost, egy kicsit ismerem is, nincs túl messze (90 km) és rengeteg régi és új ismerősöm tengeti ott az életét főként az egyetem miatt. Albérletbe pedig három olyan arccal leszek, akiket legjobb barátaim közé sörölök... izé sorolok.

Remélem megismerkedek majd sok olyan emberrel, aki hozzám hasonlóan zenebolond. Kicsit kinyílik a világ végre, kicsiny szülővároskámban nem sok lehetőség adódik. Akármire is gondoljon az ember. Jó lesz, én már nagyon várom, augusztus 24-én pedig remélem pakolhatunk a skacokkal a gólyatáborra, amitől kicsit tartok, szerintem nem vagyok még eléggé alkoholista hozzá :D.

Mindezek fényében hamarosan új gúnyát ölt ez a blog is és remélhetőleg feltámad poraiból. Na már csak azért is, mert ma netman kollegám igazán kellemes sorokat fogalmazott a Dakota albumkritikám hatására és az ilyenekért érdemes ezt csinálni:

Kattints és nézd meg teljes méretben

Szóval nagyon hamarosan számíthattok a harmadik generációs Music Is For Rich People-re :)