2009. július 21., kedd

- Mikrofon

Régóta szerettem volna már egy valamivel profibb mikrofont, mint a kis műanyag PC-khez való cuccok. Hogy végre mindenféle recsegés és ropogás nélkül halljam vissza saját hangomat, és hát egy lépéssel közelebb kerüljek egy otthoni kis stúdióhoz. Februárban adott nekem nővérem barátja egy dinamikus mikrofont, melyet még ő meg a rockbandája használtak gyakorolni, de kiderült, hogy szegény már nem igazán veszi a jelet, pont a legtövénél van megtörve. Múlt héten kedden szántam rá magam, hogy vegyek egyet magamnak és mivel nem vagyok manapság nagyon eleresztve pénzügyileg, így próbáltam a legjobb ár-érték arányt kiszelektálni.

Az Ebolt.hu digitális áruházában találtam meg választottamat, egy HQ Mic50 nevű dinamikus mikrofont. Árban is nagyon megfelelt nekem, na meg aztán a többivel ellentétben a frekvenciatartománya 15 KHz-ig terjed. Pénteken meg is jött minden probléma nélkül:

Az 5.1 és a MIDI-billentyűzet társaságában

Teljesen fém vázas az egész és nem csalódtam benne. Nagyon szépen rögzíti a hangokat, tisztán és érthetően ahogy az illik. A srácokkal már karaoke-esteket is beterveztünk :D