2008. augusztus 9., szombat

- Kreatív Blogger Díj

Na aszondja van nekünk itt egy Kreatív Blogger Díj nevű dolgunk, amit a magyar blogger kollégák adnak egymásnak láncszerűen.
Ma (igen nagy meglepetésemre) én is megkaptam ezt a kitüntetést, méghozzá István jelölt engem erre a címre, a rokon témájú SoundBlog írója.
Innen is szeretnék neki köszönetet mondani, nagyon hálás vagyok, hogy rövidebb, ám annál kevesebb ideig tartó, mégis csekély blogolásom eredményét vannak, akik élvezik és szívesen olvassák :)

Nem leszek hát "bunkó cés", nem szakítom meg a láncot, íme az én 5 díjazottam:

Thozoo: ex-infótanáruram webnaplóján tökéletesen visszaköszönnek az egyszerű kisvárosi polgár mindennapjai és a szerzői gondolatok mellett gyönyörűen megférnek a különböző ismeretterjesztő posztok is. Az írásmód meg haláli :D Hogy is mondják? ... Kötelező olvasmány!

Norbie: amatőr zenész vagy aztán meg még ráadásul Reason 4-gyel nyomod? Szerény városkám másik zenész-bloggere megmutatja merre hány méter, ha eltévednél a tekerők között, vagy nem tudnád mi az A-moll.

Bigyó felügyelő: Mint 21. századi ember, jómagam is szeretek tájékozódni, mi folyik a kütyüpiacon. A felügyelő (bár szabin van) közöl rengeteg újdonságot és még több elvetemültséget, rengeteget derültem egy-egy poszton (a dobozolt Erő a legnagyobb). Ja, és ugyebár nagy Star Wars fan, mint én.

zero: a Vastagbőr egyik rezidenseként ő az, aki nap, mint nap ellátja az országot a legnagyobb politikai átverésekkel és a legszánalmasabb hírességekkel. A blogját olvasva rá kell döbbenjünk, hogy még annál is mocskosabb országban élünk, mint amilyennek hinnénk.

István: hiába ő adományozta nekem a díjat, muszáj vagyok megemlíteni. Mindig érdekelnek a dolgok más szemszögéből is, legyen a téma egy album, egy rendezvény, vagy akármi. Szereti és érti azt, amiről ír, emberközeli posztjai pedig mindig le tudnak kötni.

Aki szeretné folytatni a láncot, nincs más dolga, mint:
- megemlíteni azt, aki díjazta
- kitenni az oldalra a logót (felül)
- és megnevezni 5 jelöltet