2008. június 14., szombat

- Szombat esti láz

A tegnapi nap sajnos beváltotta a péntek 13 mítoszához fűződő ígéreteit. Délelőtt egy áramszünet tönkrevágta a monitorom, és nagy nehezen kisakkoztam, hogy tényleg a monitorom a hibás. Kidobtam 600 forintot egy jelkábelre. Estére hirtelen megjavult és működött, elképzelni sem tudom, hogy történt, semmit sem csináltam, amit a nap folyamán meg ne tettem volna már.
Így hát a tegnapi post kimaradt, pedig hajhaj, mivel készülök! :D

Sajnos ma sincs sok időm írni, késő délután összeverődik a társaság és megtámadjuk Szolnokot. A fenti flyer által hirdetett partira látogatunk el, amely a Club Ibizában kerül megrendezésre. Én most fogom elsőként betenni a lábam oda.

Ennyi voltam e borús szombati napon, aki ma este Szolnokra téved, ugorjon be és rázza velünk.

Holnap jelentkezem az EW QL Ra bemutatásának 2. részével, fincsi lesz, ígérem. Ugyanakkor következő album kivesézésem tárgya az Another Day on the Terrace dupla CD-s mixalbum lesz Sunlounger-től. Jók legyetek, érezzétek jól magatokat este!