2010. december 7., kedd

Jóreggelt!

Hajajj, Béláim, jó ideje nem frissítettem az oldalt, ezért a Mikulás hozott is nekem virgácsot. Az van most jelenleg, hogy sok időmet elveszi egy remix írása, amit (ki nem találnátok, de) a Hamvaiék által hirdetett Fény és örvény versenyre készítek.
A koncepció kissé szokatlan és számomra idétlennek tűnik: december 20-ig kell YouTube-ra feltölteni a remixed egy max 3 perces szeletét, és azt kell beküldened. Nem igazán jön át, hogy hogyan lehet így zsűrízni, amikor a dal nagy részét nem is hallod, de hát ez van.
Akit esetleg érdekel, ITT letölthetőek a sávok. Aztán a YouTube-linket tessék elfaxolni az lhcontest@gmail.com-ra + kitenni IDE.
A remix készítése alatt egyébként sok dolgot tanultam, úgy a Cubase-ről, mint az elektronikus zeneírásról általában, szóval szépen érik a cikk arról, milyen is az, ha az ember fia Cubase alatt izzasztja a CPU-t.HPGRemixVocalSlice

Más: hamarosan ugye itt az év vége, ünnepek, új év, lópikulacintányér, szóval kedveskedek én is Nektek valamivel, ami nem lesz más, mint amit már említettem valamikor az év legelején is. Készítek egy takaros kis megamixet and/or yearmixet, méghozzá a 2010-es év heti kedvenceiből. S látá az Úr, hogy ez így kellemes.



Szóval legyetek jók, egyetek eleget, hamarosan jelentkezem.