2009. október 23., péntek

- Endoril guest mix

logo[1] Huhh, bizony rég volt már, hogy kezem ügyébe vettem az Ableton Live-ot, de úgy néz ki itt az ideje újra nyeregbe pattanni. A zenék, mixek és a különböző zenei szoftverek lassan kezdik kicsinálni a tárhelyet a laptopomban, így aztán gondoltam újítok egy 500 gigás, 2,5”-os HDD-t, amihez már szereztem is egy rack-et, hála Reb-nek.



Ami a lényeg: a minap rádiónk egyik külföldi rezidense DJ Tempest (kinek blogjára írogatok kislemez-kritikákat) megkért Twitteren, hogy nem-e lenne kedvem összehozni neki egy vendégmixet a műsorához, a Trance Intercontinental-hoz. Huhh na mondom hogy a hátramenésbe ne, jó lesz ez, ha már a Dream projektet jegelem egy darabig. A végeredmény majd valamikor novemberben lesz hallható jónéhány internetes rádión, erről majd értesítelek Titeket :).

Hozzám hűen a guestmix talán kevésbé ismert, nagyon hangulatos és dallamos darabokból fog majd állni, pontosan még én sem tudom miket játszok be, de van pár ötletem. Lesz saját mashup is és elkezdtem kicsit kipofozni hangzást tekintve egy régebbi dalomat. Hmm, kezdtem elfelejteni, mekkora fun is ez :).

Szóval stay tuned!