2008. december 8., hétfő

- Hétfői vegyesvágott

Újabb hét, újra beindul az élet. Nem szeretem a hétfőket, de ezzel szerintem a legtöbben így vannak. Először is mindig szembesülök azzal, hogy a brant egye meg, már megint iskolába kell menni. Ágyból kikászádás és kávébeszerzés után még negyed óráig csak ülök és nézek ki magamból.
Ilyenkor a reggeli buszon általában heringfeeling bejátszik, a kolisok is ugye sokan ilyenkor mennek be. Utánuk felszállni katasztrófa, képesek olyan táska-hegyeket felhalmozni, hogy gólyalábbal tudod csak átlépni őket (de akkor meg bevered a fejed a busz tetejébe). Még szerencse, hogy van egy-két lányka, aki mindig szorít nekem helyet :)
Ma konkrétan például azt a feladatot kaptuk rendezvényszervezésből, hogy a suli februári Farsangjának plakátját készítsük el. Mindenki egyet. Akié a legjobb, az kap rá jegyet. Tudván, hogy a többiekkel szemben nekem van némi tapasztalatom ilyen téren, nem érzem egészen fair play-nek a dolgot.

Aztán a hétvégén csináltam két mixet is.
Az egyiket holnap hallhatjátok majd este 10-től a szokásos Trance Paradise Radio-ban. Pénteken délután előkapva az Ableton Live 7-est, megkevertem a Daydreaming Sessions 3-at. Kicsit progisan indul, majd folyamatosan egyre uplifting-gebb nóták jönnek, többek között lesz majd Aurosonic, Arnej és Talla 2XLC is.

Vannak fejlemények a Music of Trance Yearmix 08 projecttel kapcsolatban is. Gyűlnek az emberkék, jelenleg a családapa Dave Dee, a pudlihajú Auchan-os Gt, a kórházi adminisztrátor Spudy, a nyíregyi egyetemista Zoleey, a pesti betyár Richee és a marketinges jómagam készítjük a mixeket. Gt, Zoleey és én már el is készítettük a mixeket, melyeket év végén hallhattok majd szintén a Trance Paradise Radio-ban, keddenként.
Én az idei nagy progressive és minimal trance slágereket gyűjtöttem egy egy órás csokorba. Van benne Arnej - The Ones That Get Away, Özgür Can - Spara Mig vagy épp a Nothing Left Between Us Duderstadt-ék keményebb átgondolásában.
Egy promóciós képet is csináltam a projecthez:


Bárki, aki úgy érzi szívesen csinálna egy mixet egy adott trance alstílusban, az nyugodtan jelentkezhet a Music of Trance oldalán, az ide vonatkozó hírre kattintva.

Ez voltam én, itt, most. Hej!