2008. december 4., csütörtök

- MoT Yearmix 08

Valamikor tavaly ilyenkor Gt kollegának, a Music of Trance portál egyik főadminisztrátorának volt egy kezdeményezése, miszerint a portál vállalkozó kedvű amatőr DJ-i üssenek össze egy-két mixet az év számukra legjobban tetsző zenéiből.
Akkor anno én kaptam azt a nemes feladatot, hogy elkészíthettem Gt mixének, illetve a MoT Yearmix 2007-nek az introját. Végülis három mix készült, az egyiket Gt, másikat Kozmo, a harmadikat pedig Oshea báttya követte el.

Idén kicsit aktívabban veszek részt a projectben. Mert hát elindult ismét, tervezgetjük a Music of Trance Yearmix 08-at, melyet részint egyfajta sajátos marketing-házifeladatként fogok fel, próbálom majd minél jobban promótálni.
Egyelőre Gt, Dave Dee és én próbáljuk valamilyen formában manifesztálni az évmixeket, de mellénk bárki nyugodtan jelentkezhet és összeválogathatja a 2008-as év legemlékezetesebb transzmuzsikáit.

A koncepció a következő: a mixeknek körülbelül 1 órásnak kell lennie, kizárólag idén kiadott trackokból és valamilyen trance alstílust kell képviselnie. Stipistop, én minimal trance szettet csinálok! A beérkezett szerzeményeket hónap végén illetve jövőre adjuk le keddenként a megszokott Trance Paradise Radio-ban, illetve hallhatjátok majd őket a Party Sound Radio-n is egy rendhagyó Route To Trance-epizódban.

Az introt idén is én szerzem és ha időm engedi, akkor egy logót is megrittyentek. DJ-k out there, aki úgy érzi, szeretne csatlakozni, az látogasson el a Music of Trance-re! Mixelésre fel!

Endoril - MoT Yearmix 2007 Intro



Nincs flash lejátszód, vagy nincs engedélyezve.