2008. november 10., hétfő

- Már megint hétfő

Jó estét, jó szurkolást!
Kezdődik a hét, mindenkin ott virít a szopottbarack feeling, én meg készülgetek átállni egy új gépre. Így most kicsit leeresztem a muzikális léggömbömet: takarítom a vinyót, ergo leszedtem róla minden VST-t és felesleges programot. Ebből homlokegyenest az következik, hogy az új másíná érkezéséig nem nyúlok az FL-hez. Befagyasztottam kicsit a rádióműsoros projectet is, talán észrevettétek, hogy egy ideje nincsenek RtT-s posztok. Ennek oka a következő: ahhoz, hogy a műsor változatos legyen és friss, hétről-hétre be kell szereznem az új trance muzsikákat, ami bizony 80 gigás winchesterem erre a célra fenntartott partícióját kicsit megviseli. Egyszerűen nincs hely új zenéknek, a mixekről nem is beszélve.

Promók, maxik és single-k a kiadás éve szerint válogatva (soksok giga)

Úgy vagyok én a zenékkel, mint mondjuk más a fotókkal. Katalogizálom őket orrba-szájba, csak már kellene az új gépbe álmodott 320-as HDD, hogy vígan elférjenek. Jó, persze az is be fog telni egyszer, de akkor majd veszek még egyet mellé :)

Na ezért szeretem a WMP 11-et

Összegezve: egy időre felfüggesztem produceri és mixelői teendőimet.

Ja, most meg épp prezentációt csinálok az Isteni PowerPoint-ban(...). Vállalati promóció nevezetű tantárgyból azt a feladatot kaptunk, hogy egy szabadon választott vállalatot be kell mutatnunk. Jelentem, természetesen az Armada kiadót választottam. :)

Mellesleg lement a gólyabál a suliban pénteken, lekerültek a falakról a plakátjaim is. Ahhoz képest, hogy hamar be akartam futni, csak este 11 után sikerült. Ahhoz képest, hogy kíváncsi voltam a teaházra és a karaoke-ra, szinte eszembe sem jutott, hogy ezek léteznek. Következőleg emlékeztessem magam, hogy gyorsan igyak, ne késsek le semmiről :D
A diszkó a tornateremben... háát, az olyan volt, mint mindig. Láttál egy DJ-nek látszó tárgyat a mixpult mögött, aki néha már szinte halálra vált arccal tolta a pofánkba a szokásos house cumókat. Azt imádom a vidéki klubbokba és diszkókba, hogy a DJ-k (mellesleg a közönség is) nagyon leragadnak. Az országra jellemző általános lemaradás itt is megnyilvánul: hónapokon keresztül ugyanazok a trackek, ha valami új van, az is már több hetes-hónapos. Na, de nem panaszkodok inkább.