2008. október 19., vasárnap

- Móricz Gólyabál 2008

Van az úgy, hogy az ember eléri azt a szintet, amikor elkezdi fiatalsága és személyisége kialakulásának talán legmeghatározóbb négy (esetleg több) évét. Van az úgy, hogy az ember belekóstol egy talán teljesen szokatlan környezetbe, ami sok mindent megtanít neki. Van az úgy, hogy ezt nevezik középiskolás éveknek.

Az elsőéves középiskolásoknak mindenhol kitüntetett szerepe van, így van ez az én középiskolámban is, ahol igaz már letöltöttem az érettségivel egybekötött négy év szabadságvesztést, de még egy évig űzöm ott a marketingipart.

Az idei gólyák avatóbáljára lassan sor kerül és ez minden évben igen nagy esemény a suliban. Átéltem már négyet, láttam (meg ittam) egyet s mást és most azt is megértem, hogy nekem jutott az a megtisztelő feladat, hogy elkészíthettem a plakátot a gólyabálhoz.

Két design készült, melyet párhuzamosan fognak terjeszteni, íme:



Kattints, hogy lásd teljes méretben!

Van néhány újdonság az eddigi évekhez képest, ilyen például az is, hogy sztárvendég nem lesz. Amióta ebbe a gimibe járok mindig volt egy sztárvendég, akit a suli meghívott egy félórácskára, például: Sub Bass Monster, Náksi vs. Brunner, NOX (az én gólyabálomon) stb. Idén ez elmarad, ugyanis a sulinak egyszerűen nem éri meg pénzügyileg egy fél órás vendégszereplés. Mellesleg ezt mi nem is nagyon bánjuk.
Másik újdonság lesz a földszinti 36-os teremben a teaház, ami lényegében egy lazulós hely lesz, ahol le lehet ülni, lágy zene szól, lehet beszélgetni és közben még hastáncos lánykák is szórakoztatnak. Ez a koncepció, hogy mi sül ki belőle, azt majd meglátjuk.
Ugyanebben a teremben lesz este 10-tól éjfélig egy kis karaoke, amit én személy szerint nagyon várok, a haverokkal imádjuk a karaoket, nagy funny :D

Szóval november hetedikén, pénteken aki Kisújszállás felé téved nyugodtan beugorhat ;)

A Móricz Gimi honlapja