2008. július 5., szombat

- Upsz

Az oldalsáv zenéit nem lehet lejátszani. Sajnos emiatt csak magamra vethetek, ugyanis a tárhelyszolgáltató (extra.hu), ami biztosította a helyet a zenéknek, blokkolta a profilom. Nem olvastam el eléggé a szabályzatot. Szerzői jogokat sértő dolgokat ugyanis nem szabad az egyszerű kispolgárnak feltölteni. Így hát mp3-at sem. Hát.... fakk. Ha valaki tud egy jó ingyenes tárhelyszolgáltatót, ahova fel lehet tennem mp3-akat, akkor komment plíz.
Ja, és fakkkk...

Update
Regeltem az ATW-n. Semmivel sem jobb, mint az extra.hu, de cselezek ;)
Hamarosan újra él az oldalsáv.

Update 2
Hát ez nem jött be. A Miniamp beadta a kulcsot, nem tudom miért. Mással próbálkozok...

Update 3
A webseeder.hu talán megteszi. Ingyenes 5 gigás FTP tárhely. Egyszerű és nagyszerű. Remélem.

Update 4
Hajnalba nyúló kálváriám utolsó állomására érkeztem. Már az összes tököm kivan az FTP és egyéb internettel kapcsolatos szolgáltatásokkal.
A webseeder-nek van egy olyan hátránya, hogy a maximális le/feltöltési sebesség 25 kiló. Az meg lóf...
Így hát tovább keresgéltem, mert Gúgli a barátom. Ajánlott is egy DriveHQ nevű mindenféle szolgáltatást nyújtó oldalacskát, amin közel egy órás barangolás után eljutottam addig, hogy ok. Ez jó. Macerás, de nekem megteszi. Végre.
Elárulom, hogy lassan hajnali 2 és 8-kor kelek. Már kezdek csőlátni. Persze kérdezhetitek, hogy mérnemfekszelmárleteállat, de nem tehetek róla. Ennek a végére kellett járnom. Megértitek, én tudom.
Na jó, már nagyon lelkizek, lassan jön az a fázis, amikor már saját magamtól is megijedek, meg amikor anyám felébred a billentyű petyegtetésre, mert harcedzett klaviatúrám tud olyan hangokat kiadni, hogy netovább, egy roszdás vasajtót lealázna. Hmmm, mellesleg egy éve kezdtem 'fűzni' Kedvesemet. Ok, alszok, értettem...