2008. július 10., csütörtök

- Kampány

Előző cikkemben írtam arról, hogy az Almeda című számomat kiválasztották a CTG Music-on promóciós dalnak ezen a héten. Nos, ma ennél tovább mentek, és a track bekerült a közösség napi versenyébe, a CTG Daily Compo-ba.
A verseny abból áll, hogy kiválasztanak 3 számot a promo dalok valamint az eddig nem review-olt dalok közül, és szavazhat rájuk, aki arra jár. Egy napig tart a küzdelem, és aki nyer, az bekerül a következő napi versenybe, és ismét felhúzza a kesztyűt 2 választott számmal szemben. Nyeremény vagy jutalom ebben az esetben nincs, itt pusztán a büszkeség és tisztelet dominál, hogy valaki milyen sokáig tudja tartani az első helyet.

Ma az Almeda tehát benne van a hármasfogatban és ezúton szeretnék megkérni minden kedves Olvasót, hogy szavazzon a dalra (akár töltse is le :-) ) ide kattanva. Jelen pillanatban 2 szavazattal én vezetem a listát (őszintén bevallom én nem szavaztam saját magamra, pedig lehetne), remélem ez így is marad.

Előre is köszönöm mindenkinek! ;)