2008. július 9., szerda

- Promo az Almeda

Tegnap ért egy kis meglepetés a napokban bemutatott CTG Music nevű közösségi oldalon, amikor beléptem. Meghökkenve tapasztaltam, hogy nemrég feltöltött nótámat, az Almeda-t kitették a főoldalra, mint Promo Song.
A CTG-n minden héten, a legaktívabb tagok dalai közül kiválasztanak egyet, és promótálják, reklámozzák az oldalon.
Meglepődtem, mert 4 dalfeltöltéssel, és 3 review írással nem hittem volna, hogy benne vagy a legaktívabb tagok halmazában. Minden esetre büszke vagyok és elhatároztam, hogy megpróbálom elnyerni a Reviewer of the Week titulust.

Az Almeda promóciós képe

Azt is meglepetten tapasztaltam, hogy blogger-, és zenészkollégám, Norbie is regisztrált az oldalon, ahol mindeddig egy száma tölthető és hallgatható. Innen kívánok neki sok szerencsét! :D
Norbie H. Fitz CTG oldala