2008. július 14., hétfő

- A domain, a banner és társai

Manapság kezdek tisztára belelendülni ebbe a webes-ftps-honlapos-phps-javás cuccosba. Feltett szándékom csinálni egy tényleges honlapot az extra.hu-s 'állap' helyére. Ha már egyszer úgyis adott minden.
Meg is tettem az első lépést, tegnap este regisztráltam egy domain nevet. Az endoril.com tehát foglalt, el a mancsokkal! Mellesleg azt kell mondjam, haláli üzletet csináltam. Külföldi szolgáltatónál jegyeztettem be a nevet, mindössze durván 800 forintért egy évre. Mekkora biznic már! Idehaza meg néhány helyen elkérnek sok-sok ezreket (mondjuk biztos van valami extra is abban). Most már csak arra várok, hogy az extra.hu kilábaljon a "néhány perces" leállásból, és átirányíthassam az eddig htbendoril.extra.hu néven futó oldalkezdeményecskémet az www.endoril.com-ra.

Szintén tegnap este kinyilvánították a CTG Music-on az aktuális Reviewer of the Week-et, vagyis azt a 3 flótást, aki az előző héten a legtöbb review-ot írta. Én lettem a második, így lehetőségem van egy naaaagy bannert kinyomni a CTG főoldalára. Ebben a bökkenő annyi, hogy nincs hova mutasson az a banner. Erre a blogra hiábavaló lenne, úgysem tudnak magyarul, a honlapom meg még hejjde kezdetleges. Szóval ezt egyenlőre elvetem. Majd eljön az én időm is.


Még mindig a tegnap esténél maradva: Gt, a Music of Trance oldal főadminja és kicsiny rádiónkon, a Trance Paradise Radio-n futó Euphonic Hours nevű mixműsor házigazdája a múlt héten megkért, hogy nem-e tudnék egy promóciós képet csinálni a műsorhoz. Gondoltam miért ne, így hát tegnap éjjel előkaptam sokat látott Photoshop-omat és kreatív elfoglaltsággal ütöttem el a hajnali órákat. Íme az eredmény, remélem tetszik:

Katt és megnő

Na ennyi voltam mára, holnap évfordulózok...