2008. július 20., vasárnap

- Ba...., már vasárnap?!

Én nem tudom most mi van. Elnézést mindenkitől a post-kimaradásért, egyszerűen megszaladt az idő. Az elébb szomorúan konstatáltam, hogy az utolsó bejegyzés szerdai. 'Má' még ilyet, Luki fiam!' - mondhatná bátyám. Komolyan úgy elrohant ez az utóbbi néhány nap, hogy azt sem tudom mi van. És ráadásul még az FM8-as cikket sem írtam meg. Hihetetlen sok dolog van abba benne vala. Meg közben dolgozom az új album 'stúdiómunkálatain' is, augusztus elejére kipottyan majd az is.
Viszont találtam egy egész pofás kis dolgot a neten. Úgy híjják, hogy YouMixIt. Netrádió a mezei zenészeknek, vagyis mindenki feltöltheti oda a mixeit, trackjeit, és a hallgatók ezek közül szemezgethetnek. Lehet véleményezni és szavazni is az egyes muzsikákra, ugyanakkor lehetőségünk van keresni is (például stílus, vagy hovatartozás szerint). Egész népszerű az oldal (elvileg), bár az kicsit érdekes, hogy akárhányszor felmegyek, mindig 4400 online hallgató van.
Már csak hogy szomorú hírt is közöljek, a Magesy nevű orosz (ugyan milyen?) hááát... hogy is mondjam... nem egészen legális feltöltéseket tartalmazó kis közösséget a napokban elkapták, és lekapcsolták. A szívem szakadt meg, ha volt egy album, vagy VST, vagy sample pack, amit sehol nem találtam, a Magesy-n tuti fenn volt. Nyugodjék békében.
Ja, és tegnap megbeszéltem D'Nova kollegámmal (aki szintén magyar és szintén hobbizenész és szintén... ööhm, több nincs) , hogy a Szasza nevű énekeslánykával (tessék barátikörön megnézni) közösen írt nótájukhoz bevállalok egy uplifting trance remixet. Ami azért jó, mert ha minden jól alakul, a szám és remixei egy maxi formában kiadásra kerülnek egy house kiadónál.

No, ennyit mára, nyírjatok füvet ti is! :)