2011. január 6., csütörtök

Music Is For Rich People - The Yearmix 2010

Pic

Egy évvel ezelőtt azt mondtam, vezetni fogom, hogy mik lesznek hetente a bal oldalt meghallgatható favoritok és év vége körül egy megamixszerű pörköltben prezentálni is fogom őket.
Elérkezett az idő. Feladtam a keverési alapelvemet, miszerint mindig harmonikusan keverek, mert úgy hangzik jól; ezennel tartottam magam a kronológiához és a dalok úgy következnek egymás után, ahogy az év során a blogon is következtek. Így aztán néhol fura lehet az átvezetés. Ez van.
Egy-egy zene maximum másfél-két perc, és tekintve, hogy voltak hetek, amikor nem frissítettem kedvenccel az oldalt, így összesen 46 dalt gyúrtam valamivel több, mint egy órába.

Tracklistát nem adok, haha. Hallgassátok meg.
Ez volt 2010, ahogy én hallottam :)

Endy Smyle pres. Music Is For Rich People – The Yearmix 2010



Azt már említenem sem kell remélem, hogy ez idén sem lesz másképp: egy év múlva ugyanitt a Yearmix ‘11-el!