Sean Edwin Tyas-t úgy érzem a trance rajongóknak nem igazán kell bemutatni. Majdnem két éve, 2009 januárjában említettem őt meg egy remixverseny kapcsán. A tekerős uplifting vérbeli betyárja azóta sem unatkozott természetesen, saját dalai közül például a Seven Weeks, remixei közül pedig a Paul Webster – Time átírat az, ami kirángatja a pókot a sarokból (utóbbi tényleg eszméletlen remekmű lett).
Tyas apánk szereti a fankit, és szeret annyi szintivel dolgozni, amitől az én gépem hörögve múlna ki, ráadásul hangzásvilágát nem lehet összetéveszteni senkiével sem. Szeletelő, bitangul ritmikus, klasszikus trance kompozíciók, a modern technológia esszenciájával nyakonöntve; olyan szerzemények, amelyek kiszakítják a szíved egy buliban.
2010 áprilisában a Future Music magazinnak lehetősége nyílt rá, hogy egy kis időt töltsön Sean stúdiójában, amit persze kellőképpen dokumentáltak is. A YouTube-on 3 részes videóként manifesztálódó jelenséget úgy érzem már sokan láttátok, én viszont csak pár hete lettem rá figyelmes és azt kell mondjam, nagyon jó!
Sean bemutatja szinte teljes egészében, hogyan készül és miből áll a W & W – D.N.A. remixe, beszél arról, miként állította össze 6(!) rétegből a Vascotia – Verano remix basszusát, illetve többek között arról is, hogyan érdemes kényes hangszereket úgy visszhang effektezni, hogy elkerüljük a phasing jelenségét. Nagyszerű és hasznos stúdióvideó napjaink egyik legjobb trance producerével (természetesen angolul), akit érdekel, tessék elfogyasztani: