2010. június 6., vasárnap

Változnak az idők 3.

Üdvözlök mindenkit a Music Is For Rich People blog negyedik verzióján. Van itt minden, mint a vásárban :)

Két éves a blog, így aztán úgy döntöttem kicsit újulok. Bár eleinte a jól megszokott kék-sárga színvilágot is le akartam cserélni, ez mégsem történt meg, egyszerűen nem találtam jó színösszeállítást. Ez a blog sajátja, úgy érzem.

Alacsony felbontáson nem érdemes nézegetni az oldalt, főleg most, hogy kiszélesítettem 1280 pixelre.

Az új banner egyfajta ‘miniképregény’, egy elektronikus tánczene életét szimbolizálná az ötleteléstől egészen addig, míg meg nem szólal egy buliban. A fejléc két oldalán mostantól ajánlókat találtok majd. Nagyobb hangsúlyt kapott az új rádióműsorom is itt a blogon.

A bejegyzések mellett rögtön bele is hallgathattok a hazai trance csatornák kínálatába, ez remélem még bővülni fog.

Ami a tarsolyomban van, az két albumismertető (ha nem három), egy lehetséges interjú (nem is akárkivel, de ez még képlékeny) illetve visszatérve az alapokhoz egy jó öreg VSTi-bemutató is várható.

Közben belekezdtem egy saját szerzeménybe is, amihez ha minden jól megy, élő gitárdallamok is dukálnak majd, remélem, hogy a The Hungarian Lucky Game következő adásába már bele tudom tenni.

És e-mail-en keresztül is el tudtok érni, ha jobb oldalt a kis levélikonra kattintotok ;)

Csapjunk bele a júniusba, mozgalmas lesz!