2009. június 8., hétfő

- Az első "gig"

Húsz év az nagy idő, azt mondják. Hát így visszatekintve tényleg annak tűnik. Ennyi idős lesz hamarosan Skyflash barátom is, aki ennek örömére összerittyent egy szülinapi bulit egy egész pofás szentendrei helyen, a Claire Club-ban. A dolog pikantériája az, hogy meghívott engem is, hogy szálljak be a pult mögé és játszak egy kicsit az este folyamán. Épp gépírás órán voltam mikor hívott, még valamikor március környékén.

A partira június 27-én kerül sor, este 9-kor kezdünk és egészen hajnali 5-ig nincs megállás! Nagyon izgatott vagyok az egésszel kapcsolatban, elvégre először fogok mixelni több ember előtt (bár nem hinném, hogy túl sokan lesznek :). Az meg még külön fincsi lesz, hogy hogyan jutok el oda. Szentendre innen elég messze van, szóval úgy okoskodtam, hogy 26-án felmegyek Pestre nővéremékhez (vagy bátyámhoz, de akkor meg van az esélye annak, hogy 27-ére másnapos leszek), alukálok és másnap délután átmennék Endrére. Lepacsiznék Skyflash-sel és megnézném a Claire-t, lecsekkolnám, hogy milyen a DJ pult, mit hova kell dugni, mennyire lehet lőni a hangcuccot, estébé. Ez a terv.

Magát a szettet laptoppal (Ableton Live) és egy keverő segítségével gondoltam prezentálni, bár keverőm egyelőre nincs. Sky-nak van, de hát ugye azt ő használja majd, és a buli nem állhat meg, míg mi átdugdosunk és konfigurálunk mindent. Arra gondoltam, venni kéne egy olcsóbbat és egyszerűbbet addig, de egyelőre nincs pénzem rá. Van egy debreceni meló kilátásba (ami azért is lenne jó, mert szeptembertől egyetem közben is tudnám űzni), de hát az még ki tudja, hogy alakul.
Amúgy egy Behringer VMX-100 vagy VMX-300-ra gondoltam. Passzolna a MIDI-billentyűzetemhez :) Ja, azt is viszem majd ha minden igaz, szeretnék pár dal főtémáját eljátszani élőben, mekkora flash lenne már.

Szóval izgulok... és tervezgetek. Végre találkozhatok majd sok-sok ismerőssel, akikkel eddig csak neten tartottam a kapcsolatot. Jön velem ismét Gary fiam, aki utánam/mellettem fog játszani a bulin, szóval Szolnoktól ismét lesz társaságom, feltéve, hogy ugyanakkor megyünk. Hajnali 2 körül veszem majd át a pultot Sky-től aztán az Isten a megmondhatója, hogy mikor állok le :) Mi leszünk Gary-vel a záróakkord.

Manapság erre gyakorolok, válogatom a zenéket, totál bezsongtam :) Úgy érzem uplifting trance vonalat fogok követni, az igazi energikusabb fajtából, amik késztetnek a mozgásra.

Június 27.: Szentendre, jövök!


Jaj, a Claire egyébként egy (képek alapján) egész hangulatos, 300 férőhelyes club, kerttel, meg pizzázóval. Nézzedmeg itt.