2009. január 26., hétfő

- Minden. Sok. Minden.

Kedves Olvasók, annyi mindenről akarnék írni Nektek. De már hulla vagyok. Nonstop szervezkedés folyik már lassan egy álló hete.
Pedig lassan kijön az új Arnej (már meg is van...), meg aztán Sied van Riel is olyanokat művel manapság, hogy a fejem kapkodom (check out A HÉT FAVORITJA), ráadásul az amatőr producereknek is van egy meglepim és a DJ-kről sem feledkeztem meg. Február 20-án meg még Budapestet is célbavenném, arról nem is beszélve, hogy a Trance Paradise Radio körül szó szerint izzik a levegő, és talán már sokan ki is találták, hogy mi folyik itt, de nem akarom előre lelőni a poént.
Ja és a MoT Yearmix-ek közül is kihagytam kettőt (nem 6 darab készült, csak én vagyok hülye), szóval azokat is pótolnom kell, bár a külföldön melózó Oshea papától nem tudom, hogyan szerzem majd meg. Manapság ő nem teszi tiszteletét a világszőttesen (köszönöm Thozoo, hogy ezt a szót megismertetted velem :) ). Ja, és még a sulis farsang plakátjával is elvoltam. Az utóbbi időben rengeteg design-t csináltam és úgy néz ki, még fogok is. De erről is majd később.
Jó éjt Belétek! :)