2008. december 28., vasárnap

- Karácsony after

Nos, eltelt az idei karácsony is.
Szenteste előtt nagytakarítást tartottam a szobámban, ami igencsak ráfért. Most tiszta és rendezett minden, ráadásul a régóta nem használt kislámpámat is előkerestem és működésbe hoztam. Egész hangulatos a cumó.
Csak hogy ne offoljam szét a blogot: karácsonyi ajándékaim némiképp előrelendítik újítási törekvéseimet. Nővérkém barátja az Emeretta Rock Band nevű együttes dobosa és az ő jóvoltából lesz egy épkézláb mikrofonom, a mostani számítógépes helyett. Idősebbik bátyám volt oly nagylelkű, és némi készpénzzel megtoldotta az új gépre gyűjtögetett forintjaimat. Bár már hamarabb is be akartam szerezni egy új PC-t, ez családi pénzügyi okok miatt egyelőre nem sikerült, de mostmár úgy néz ki januárban vásárlok.

Észrevehettétek, hogy kikerült egy rövid, az In Fusion with Music 2-t promótáló animáció az oldalra. Azt ma délután rittyentettem össze, holnap pedig jövök az albumbemutatóval, azzal egyidejűleg pedig az animációra kattintva le is lehet majd tölteni az albumot.

(Ja és csak úgy magunk között megsúgom: a TranceRoute-ra szabad reg lesz 2008. 12. 31-én hajnali 1-től 2009. január 1-jén délig. ;) )