2008. november 15., szombat

- Lengyel-magyar barátság

Igen érdekes dolgot tapasztaltam.
Ezen a borús, unalmas szombat délután valamilyen teljesen spontán indíttatásból kifolyólag rákerestem a Balearic Sunset című számomra Gúglin. A második oldalon valami érdekesre bukkantam:

Katt a képre, hogy lásd Te is, amit én láttam

A link egy FileFront-os letöltésre irányít, a letöltés tárgya pedig egy Some Kind Of Art című rádióműsor 55. adása. Itt már kezdtem eléggé WTF-fejet vágni, de üsse kő, a letöltésre kattyintottam. Közben észrevettem, hogy a feltöltő egy bizonyos DJWarmonger.
Gyorsan elő ismét a gúglit, ami kiadott egy MySpace-profilt.
Warmonger-ről kiderült, hogy egy korombeli lengyel DJ, akinek a fent említett rádióműsora hetente jelentkezik a Pure FM-en. Írtam neki levelet, amiben megköszönöm, hogy játszotta a trackemet, de azért igazán értesíthetett volna or something.

Szóval ez van. Tudtom nélkül játszották a Balearic Sunset-et egy rádióműsorban. Jó érzés, főleg hallgatva a mixet. :) Kiváncsi leszek a lengyel kollega válaszára.