2008. augusztus 18., hétfő

- Exkluzív

Ma hajnalban egy igazi kis csemegét szereztem magamnak. Skyflash, az egyik (hozzám hasonlóan) amatőr DJ/producer ismerősöm küldte el nekem az új szerzői albumát In True Out címmel. A Tóth Gergelyként anyakönyvezett 19 éves szentendrei kollégám jelenleg a Global Radio-nál vezet két órás mixműsort Trance Melodies néven, minden vasárnap délután 2 és 4 között.
Engem mondjuk meglepett, hogy produceri munkát is végez, de ahogy jelen pillanatban is hallgatom az albumot, azt kell mondjam, nem is rosszul csinálja.
Mindig szívesen hallgatok amatőr zenészektől összeállításokat. Akaratlanul is összehasonlítok magamban, kíváncsi vagyok hol állok hozzájuk viszonyítva, hogyan csinálják illetve hogyan csinálnám én.
De ami a lényeg: hamarosan jön az exkluzív In True Out bemutató, a REFLEKTOR-ban pedig hallható a címadó dal.

Skyflash weboldala