2008. június 21., szombat

- 900

Tavaly februárban, mikor még a Móricz padjait koptattam, egy felettébb unalmas gyakorlati infó óra keretein belül regisztráltam magam a MySpace közösségi portálra. Különös módon egy pesti bulimagazin, a Flyerz hasábjain lettem figyelmes erre az oldalra. Aki ellátogat ide észreveheti, hogy nem egy amatőr, újonnan indult portálra csöppent, hanem igen komoly munka és fejlesztőgárda áll a színfalak mögött. A MySpace bár sok területre összpontosít, talán legismertebb szekciója a zene részleg (MySpace Music). Itt minden valamire való zenész profilját megtaláljuk, a vérprofiktól (Armin van Buuren, Beyoncé, The Doors, Pendulum, John Williams, stb.) az egészen amatőrökig, mint például én. Akinek nincs oldala a MySpace-en, az szinte már nem is létezik.

A MySpace profilom kezelőoldala

A tegnapi nap folyamán látogatószámlálóm elérte a 900-at. Mivel zenészként regisztráltam, profilomhoz kaptam egy csini lejátszót, melybe eleinte 4, most viszont már 6 zeneszámot tölthetek fel, kedvem szerint. Természetesen a lejátszóm a készülő, illetve elkészült új zenéimet tartalmazza, melyeket másfél év alatt összesen 526-szor hallgattak meg.
A MySpace igazán jó hely ismerkedésre, szakmai magasröptű eszmecserék lebonyolítására, valamint raklapnyi egyéb dologra, ajánlom mindenki figyelmébe. Várom az 1000. látogatót. ;-)