2011. június 26., vasárnap

A helyzet keleten nem egészen változatlan

Igen, tudom, nem írtam már két hónapja. Kissé nehezen találom a megfelelő időt és inspirációt arra, hogy beizzítsam a Windows Live Writer veretes programját és pötyögjek egy kicsit. Legutóbbi poszt óta az egyetem kissé elrabolta az időm nagy részét; először programozási beadandók sorozatával, majd (és még mindig) a vizsgaidőszak hőn szeretett periódusának hozományaival.


Egy hónapja pedig melózom is egyéb teendőim mellett Debrecenben, amit nagyon úgy néz ki, hogy nyáron Pesten fogok folytatni. A munka egyébként hihetetlenül jókor szállt bele az életembe: néhány hete bekapcsoltam a 7 éves 5.1-emet, mint egy ember, hogy hallgassak némi zenét. Röpke 3-4 perc után vettem észre, hogy (bár a hangminőség nem változott) valami fehér füst gomolyog kifelé a kis erősítődoboz résein. Mondtam is neki: “E”.
Szóval a számtalan szalonnasütést, bográcsolást, középiskolás gólyatábort és osztálykirándulást, valamint több ezer zeneszámot megért hangfalrendszerem bemondta az unalmast. Ez igazán bosszantana, tekintve milyen audiofil vagyok, ám mivel a pénzkeresők táborába léptem, így nem is annyira rossz ez a történés: így legalább saját pénzemből újíthatok valami zeneírásra alkalmasabb felszerelést.

Hangfalakat és erősítőt tekintve nem gondolkodok túl komoly eszközökben: sztereó felállás és amellett, hogy viszonylag pofásan szól, vigye is ki a náthát a szomszédasszonyból. (Mellesleg rendesen fáj, ha laptophangszórón, mély nélkül hallgatok zenét, hihetetlen.)
Ezen felül a nyáron célom még valamilyen külső hangkártyát beszerezni, hogy ne az legyen, mint most: a zenéim úgy eszik a gép erőforrásait, mint kacsa a nokedlit. Körbeszimatoltam már rendesen a piacon, és sok terméken megakadt a szemem, de még végső elhatározásra nem jutottam. Majd ha meglesz az anyagi háttér.

Ami a zenéket illeti: sajnos épp az előbb említett indok miatt kell kicsit eltenni a sublótba a Tensile Force-szal közös projektet; a George Smoog remixem még bitangul kezdeti stádiumban van, de hála az égnek nem siettetnek a srácok (egyelőre :) ). Saját dalok közül is van rengeteg, ami itt hever a fiókban, de remélem egy kis stúdióupgrade a kreativitásomra is jó hatással lesz.

Ami az oldalt illeti: írni nem írtam ugyan, de azért mindig szöszöltem valamit itt-ott. Legszembetűnőbb változás a banner alatti kis slider lehet, ahol különböző kedvcsináló képek váltakoznak; legyen az egy új cikk a blogon vagy egy honfitárs nagyszerű kislemeze. (Úgyhogy figyelem cimborák: ha bármit szeretnétek promótálni az oldalon, ne habozzatok, kattanjatok az e-mail ikonra fenn, vagy bármi más módon zaklassatok!)

Nem utolsó sorban pedig, huncutul átléptük az 58.000 megtekintést. :)



Szóval két hét múlva, amint magam mögött tudom a félévet, átköltözök Budapestre és egy számomra szokatlanul új életritmust veszek fel két hónapra. Ennek ellenére próbálok majd időt szakítani a blogra is. Egyetek jól!