2010. március 21., vasárnap

- Hétvégi rövidek

Ladies & gentlemen, vasárnap délutáni rövid híreinket olvashatják a trance világában. Benne.

- Talla 2XLC, a veterán német DJ és producer április huszadikán nagy megtiszteltetésben fog részesülni. A techno majd később inkább trance úttörője, a legelső techno klub alapítója Frankfurt város polgármester asszonyától átveheti majd a Frankfurt Badge of Honor-t, a város zenei és közösségi kultúrájának fejlesztéséért, a város hírnevének öregbítéséért. Ő lesz a világ harmadik olyan lemezlovasa, aki városától, illetve országától eféle kitüntetést kap.

- DJ Eco és Breakfast, a szcéna két igen ígéretes amerikai üstököse közös dalon dolgozik. Mindketten egészen innovatív, egyedi hangzást képviselnek, még ha utóbbi kicsit egy kaptafára is dolgozik, az eredmény viszont minden bizonnyal figyelemre méltó lesz.

- Nagy valószínűséggel április 22-én lát napvilágot a George Smoog – Blackstar maxi, rajta a Sunrise Remixemmel. Tetszik az időzítés, 27-én leszek ugyanis 21 éves. :)

- A napokban két magyar megjelenés is történt:
  - március 15-én jelent meg Németh Gábor (Embedded Frequency) egyik álneve, a Tensile Force alatt egy kislemez, melynek címe Monologue. A lemez a cseh digitális kiadó, a Trance All-stars égisze alatt látott napvilágot. A label már jelentetett meg nem egy hazai szerzeményt, gondolok itt Richard Sander barátom vagy a DK Project dalaira.


  - Utóbbi (DK Project) igazából egy duó, Bugyi Dávid és Stefan Skerlec közös produkciója. 15-én nekik is megérkezett az új muzsikájuk a Digital Quest kiadónál Sorrow néven.

Szép álmokat mára, én hamarosan indulok Debrecenbe…