2009. július 3., péntek

- Szortírozás

A Route To Trance műsor, meg úgy az egész Party Sound Radio megszűnésével nem igazán foglalkoztam mixeléssel manapság. Viszont mióta belevágtunk egy saját rádiócsatornába, nyaggatnak folyton, hogy én mikor játszom már :)

Régóta lefoglaltam már magamnak a szerda esti 8 órás időpontot egy két órás adásnak, de eddig sosem tudtam belecsapni a lecsóba. Először is fel kellett mérnem magamban, hogy mire vagyok képes és milyen legyen a műsor koncepciója. Annyi manapság az online rádióadás, szomszéd Pistikék tálalásában, hogy Dunát lehetne rekeszteni velük, így úgy érzem, hogy az épp aktuális slágerek egymás után dobálásával valahogy nem tűnnék ki a sok közül. Kell valami, ami ráviszi a jónépet arra, hogy engem hallgasson. Még pontosan nem tudom mi lesz az, majd kialakul.

A jövő hét szerdán debütáló Dream nevében követi a régi Trance Paradise Radio-n leadásra került Daydreaming Sessions-t (eredetileg Daydreaming In Paradise lett volna, de hát este kerül adásba, ééérted), hangulatában pedig a keményebb, bulizósabb trackeket félretéve inkább a kellemes kikapcsolódásra, az akusztikus hangszerekkel fűszerezett dalokra és néha-néha a chill out műfaj üdvöskéire helyezi a hangsúlyt.

Arra a következtetésre jutottam, hogy két hetente fog jelentkezni a műsor, tekintettel arra, hogy komoly kutatómunkát folytatok a megfelelő trackek felkutatását illetően, illetve aprólékosan ki akarom dolgozni az adásokat. Nem rég írtam FL Studioban egy szignált, ami minden adás elején el fog majd hangzani. Nem egy nagy durranás egyelőre, de legalább lesz valami pofája a dolognak.

Most épp a már tarsolyomban lévő dalokat nézem át és összeírom, hogy melyek lesznek azok, amelyeket majd bejátszok. Reb néhány, a blogján posztolt tök jó mashupját is leszedtem, valószínűleg bejátszom valamelyiket. A sorrend még nem tiszta. Laceen is küldött egy tök jól összegyúrt produkciót, ezúton is köszönöm neki.
Hétfőn felveszek néhány voice-over-t is, olyan beköszönő illetve informatív szövegeket, amik majd az adás közben, számok átfedésénél lesznek bejátszva. Senki ne gondoljon most a Bárány és bandája-féle idióta, obszcén bekiabálásokra :)

Közben Adobe Flashben tervezek egy, épp a napi adásokat bemutató kis animációt a Trance Paradise FM-nek.

Szeretettel várok tehát mindenkit jövő hét szerdán este 8-ra, indul a Dream 001 a Trance Paradise FM-en! Oszt jaó lesz! :)