2009. március 17., kedd

- Roló le.

Mint észrevehettétek, egy jó ideje nem vagyok a régi.
Tényleg nem.
Elmegyek, szünetel a blog meghatározatlan időre (de az biztos, hogy visszatérek). Adjatok nekem 1-2 hónapot.
Az elmúlt hetekben túl sok dolog gyűlt össze, sajnos a blogoláson kívül. Azokat rendbe rakom.
Hhh, nem bírom, komolyan. Kellett ez nekem, mint lónak a hátúszás (ha visszajöttem, elmondom, hogy mi). Napi 4 óra alvás nem túl lélekemelő.

Business is business.

Elmentem. Remélem megvártok majd. Ti, akik lelkesen kommentáltok, Ti, akik névtelenül olvassátok és tetszik Nektek. Ti, akik az elejétől itt voltatok, Ti, akik később kapcsolódtatok be és Ti, akiktől sok jó visszajelzést kaptam. Sokkal 'sikeresebb' lett ez a blog, mint azt akárhogy gondoltam volna az elején. Ezt pedig köszönöm (Gyuri, ha olvasod, finom volt a Jager :D )!

Az előző leállással ellentétben ez nem érzelmi alapú. Inkább 'szakmai'.
Legyetek türelemmel, Endoril erőt gyűjt, elintézi a dolgait és visszajön Hozzátok, hogy mindig képben legyetek.

Megnyomom a PAUSE-t.