2008. szeptember 15., hétfő

- Holnap

Jövök Nektek egy ilyen kis rapidposzttal. Manapság nem vagyok a toppon úgy egészségügyileg, ergo nem sok erőm van írni. Ezúton is elnézést.
Szóval: holnap, azaz kedden este 8-tól 10-ig jelentkezik a szokásos Trance Paradise Rádiónk. Írtam előzőleg, hogy a második órában az én mixemet fogjátok hallani. A mix végig érzelmes, hangulatos vocal trance számokat tartalmaz, ajánlom mindenkinek, szerintem egész jó lett :).


Aztán pedig szerdán már jön is a Route to Trance 2. epizódja a Party Sound Rádión. Remélhetőleg tényleg 17 órai kezdettel lesz hallható a 2 órás mix, amelyben egynéhány újdonság mellett (Reconceal - Touch Her Heart; Airbase - Lucid) lesz néhány klasszikus is (Madonna - Sorry; Jamaster A - The Bells Of Tiananmen). Várok mindenkit szeretettel mindkét adás alkalmával. Tjún in! ;)
Kívánom Nektek, hogy ne legyetek ilyen fene betegek, mint én...