2008. szeptember 3., szerda

- Egy év, az egy év

Az elmúlt napok eseményei kellőképpen rávilágítottak erre a nem éppen elhanyagolható tényre. Egy év az nagy idő.
Valószínűleg így van ezzel Pepe is, a TranceTream FM egyik leghallgatottabb műsorának, az Essential Melodies-nak a házigazdája is. Tavaly indította útjára a műsort és e hónap 9-én kedveskedik a hallgatóknak egy 5 órás szettel, este 7-től egészen éjfélig. Ám előtte még, a szülinapi adás keretén belül hallhatjuk majd Skyrocket-et délután 5-től 6-ig, majd a fennmaradó 1 órában maga Emotional Horizons pörgeti remélhetőleg a nemzetközi transz szcéna legjobb darabjait.
Bár én még csak manapság kezdtem el hallgatni Pepe műsorát, meg kell hagyni, hogy eddig nem csalódtam benne. Nagyon jó zenék nagyon jó összeállításban, vélhetően nem lesz ez másképp most sem, hogy a műsor elérte az 1 éves kort.

Szeptember 9-én tehát Essential Melodies Episode 50 a TranceTream FM-en délután 5-től éjfélig. Nem kihagyni!

Flyer:

Mint azt Rotate kollegám blogjáról megtudtam, a flyer egy fél Poleposition-nek, névszerint Fairy-nek köszönhető, aki úgy néz ki a lemezeken túl a grafikus programokat is gyönyörűen pörgeti.