2008. szeptember 1., hétfő

- Az előző részek tartalmából...

Na, az egy hetes szünet után, nézzük mi volt, mi van és minek nézünk elébe:
Pontosan egy hete fejeztem be a munkálatokat az új album címadó dalán, így már csak Mex Nelada-val kell egyeztetni a befejező dallal kapcsolatban és utána rátok zúdítom a 15 számot tartalmazó 3. szerzői albumomat.
Ezzel kapcsolatban: szombat délután 3-tól félórás vendégmixxel jelentkezem Skyflash barátom műsorában a Global Radio-n. A mix egyfajta "albumbemutató" lesz, kizárólag saját számokkal.
Ezen kívül a jövőben lehetséges, hogy rendszeres mixműsorral jelentkezem a Party Sounds Radio-n. Ha nyélbe ütöttem a biznict és megegyeztem a rezidensekkel a részletekről, bővebben is tájékoztatlak Benneteket.
Ja, mellesleg elkezdődött ismét a suli, most épp szakmát tanulok egy évig (marketing és reklámügyintéző), úgyhogy csuhaj. Már most készen vagyok :)
Ami még jön: a jó öreg FM8 (szegény már porosodik), Skyflash albumának bemutatása és mindenképp a Ronski Speed debüt album, amit egyelőre még nem szereztem meg, de majd mindjárt. Aztán úgy gondoltam a hónapban kitérek egy kicsit a masterelés témakörébe is, néhány aprócska trükkel szolgálok majd, hogy hogyan tegyük professzionálisabbá a hangzást (bár ebben még én is gyerekcipőben járok, de próbálok tanulni).
Szóval ismét itt vagyok, köszönöm Istvánnak, a Soundblog szerzőjének, hogy hiányolt ( :) ), ezenkívül második OceanLab-es korszakomat élem, az Ashes-től meg lehet pusztulni, annyira szép.
Nos, azt hiszem ennyi elég is mára. Magyar lányok, perzsa szőnyegek és holland gombák legyenek Veletek!